MO2 staat u altijd bij op het gebied van personen-, goederen- en gevelliften. Samen werken wij elke dag met enthousiasme aan de verbetering van onze service- en oplossingsgerichte dienstverlening. Hierin staan onze klanten centraal en willen wij altijd bouwen aan onze lange-termijn relaties.
MO2 bestaat uit een enthousiaste groep mensen met veel technische kennis, vaardigheden en met jarenlange ervaring. Dankzij onze flexibiliteit zijn wij voorbereid op alle wisselende omstandigheden. Wij zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid en vervullen onze taken en plichten efficiënt en effectief. Zo zorgen wij ervoor dat uw liftinstallaties altijd voldoen aan de wettelijke verantwoordelijkheden en standaarden.
MO2 maakt gebruik van merkonafhankelijke producten en van een breed netwerk in de liftenbranche. Hierdoor kunnen wij vrij verkrijgbare producten ontvangen met een kortere levertijd. Dat is niet alleen prettig voor ons, maar ook voor onze klanten. Wij vinden dit dan ook een zeer waardevol onderdeel van onze dienstverlening.
MO2 is VCA** gecertificeerd, waardoor veilig werken wordt geborgd. Conform de norm VDI 4707 bepalen wij het energielabel van uw liftinstallaties en doen wij voorstellen om uw liftinstallatie nóg energiezuiniger te laten functioneren. Ook duurzaamheid staat bij ons centraal. Wij zijn namelijk van mening dat een lange levensduur van materialen goed is voor gebruiker én milieu. Daarom bieden wij alleen componenten aan met een lange levensduur en een hoge betrouwbaarheid.
MO2 onderhoudt liftinstallaties van eigen fabricaat en van veel verschillende merken. Hierdoor kunnen wij voldoen aan de wens van onze relaties om samen te werken met één onderhoudspartij. Het op een juiste manier onderhouden van alle merken liftinstallaties borgen wij door het onderhoud hieraan uit te voeren volgens de geharmoniseerde norm NEN-EN 13015 + A1. Wij zijn er trots op dat wij aan deze strenge norm voldoen.
Een meedenkende en klantgerichte co-maker.
MO2 is voor ons een professionele en transparante liftpartner, waarmee op een juiste oplossingsgerichte manier, samen te werken is.
Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.
Een goede servicegerichte organisatie die snel actie neemt en oplossingsgericht meedenkt en werkt. De contacten zijn als zeer prettig ervaren.
Een organisatie die klant,- en servicegericht is, oplossingsgericht meedenkt, een goede terugkoppeling geeft bij werkzaamheden en/of offertes en die zich inleeft in de situatie van de klant.